TISDAG

Godkväll allihop!
Jag ska alldeles strax släcka lampan och sova, för imorgon börjar jag klockan sju. Men ett snabbt litet inlägg här ska jag självklart inte missa! Idag har jag haft en bra dag. Jobbdagen gick fort och jag var för ovanlighetens skull pigg hela dagen (har under senare tid varit väldigt orkeslös och matt varje dag, förmodligen järnbrist). När jag slutade vid halv fem hann jag bara cykla hem, slänga i mig lite mellanmål, byta om och åka in till gymmet. Jag körde 45 minuter kondition på crosstrainern följt av ett CXworx-pass. Det finns inget jag tycker är så tråkigt som att stå på en crosstrainer, tiden står bara still. Men just nu får jag inte springa eftersom jag har fått problem med mitt knä, förmodligen en överansträngning. Så jag får helt enkelt stå ut med den hemska crosstrainern ett tag.. Men bortsett från att jag trodde jag skulle dö av tristess så kändes det skönt efteråt. Resten av kvällen har jag bara hunnit duscha, äta kvällsmat och ligga i soffan en stund. Nu ska jag som sagt sova så jag orkar upp imorgon 05.45. Så med det säger jag tack för mig och önskar alla en god natt!❤️

Idag har jag inte tagit en enda bild, så jag bjuder på ett par stycken från några helger sen tillbaka. Både Anna och Karin fyllde 21 år så vi firade Anna på lördagen och Karin på söndagen. Det var en fin helg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0