TORSDAG

Godmorgon! 
Jag vaknade upp pigg och utvilad innan klockan hunnit ringa och kunde bara ligga kvar och dra mig en lång stund. När klockan slog åtta gick jag upp och bytte om till träningskläder för att börja dagen med en promenad. Idag var det verkligen extra skönt. Med hög musik i öronen och ett milt och disit väder ville jag bara gå ännu längre, men tyvärr hann jag inte gå så långt så det fick bli den vanliga promenaden på 50 minuter. Nu är jag nyduschad, iordninggjord och frukosten ligger i magen. Jag ska alldeles strax åka in till stan för ett besök hos en sjukgymnast. Äntligen får jag förhoppningvis ordning på mitt knä. 
Jag tänkte åka till gymmet efteråt och köra ett styrkepass och sen ska jag laga en stor och god lunch här hemma. Resten av dagen/kvällen har jag bara en promenad med David planerad, annars ska jag nog bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig! Ha en bra dag allihop. Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0