FRÅN ÅRSRESUMÉN-DECEMBER MÅNAD

Jag läste igenom min årsresumé precis och insåg att jag helt hade glömt bort att lägga upp några bilder från december månad. Så det ska jag rätta till, men här kommer det igen i ett eget inlägg:
 
December, årets mysigaste månad. Att jobba på en förskola under juletiderna var verkligen underbart. Jobbdagar fyllda med lussebulls-bak, julpyssel, julsånger, lucia och julkalender. Vi fick njuta av första och enda snön denna vinter (än så länge) och trots att jag inte skulle fira julen i Svergie hade jag riktiga julkänslor. Jag jobbade min sista dag på Skogens förskola och det var med gråt i halsen jag kramade mina underbara barn och kollegor hejdå på obestämd tid. Några dagar innan jul lämnade jag och min familj Sverige för en helt underbar vecka på Gran Canaria. Av alla resor jag varit på tar denna nog första-priset och jag längtar redan tillbaka så mycket att det svider i hjärtat. December månad och 2013 avslutades med en helt perfekt nyårskväll och natt med mina bästa vänner. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0