GOTT NYTT ÅR

Hej och gott nytt år allihop! 
Jag hade en helt perfelt avslutning på 2013 ihop med finaste vännerna som finns. Under dagen hade vi fullt upp med förberedelserna inför kvällen, vi lagade mat, dukade, pyntade och gjorde det jättemysigt och fint. Vi började kvällen med en god middag bestående av exotisk planka innan förfesten drog igång på riktigt med spel, skratt och dans. Jag hade så himla roligt och det känns alltid lite tråkigt att behöva lämna en riktigt bra förfest. Men kvällen fortsatte lika bra i Hjo och på lighthouse. Kvällen gick bara så sjukt fort och jag hängde nästan inte med, men jag hade i alla fall hur kul som helst och fick vara med människor jag älskar, så det hade verkligen inte kunnat bli bättre! 
Inte nog med att jag fick spendera min nyårsnatt med mina bästa vänner, jag fick även vakna upp med dom. Vi började dagen med pizza till frukost för att samla krafter till städning av lokalen vi höll till på igår. Efter det var vi värda att krypa ner i soffan och titta på paradise hotel och sen åkte jag, Robin och Simon hem till Tibro. Nu sitter vi hemma hos deras mormor som fyller år idag och fikar massor gott vilket sitter helt perfekt en sån här dag! 
Jag har med andra ord haft ett väldigt bra avslut på 2013 och start på 2014. Puss!❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0