MÅNDAG

Godkväll! 
Jag ligger för tillfället helt klarvaken i min säng och försöker sova. Jag gav precis upp och kom samtidigt på att jag inte skrivit något dags-inlägg idag, mer än mitt långa resumé-inlägg om 2013, hoppas det uppskattades av i alla fall någon stackars själ där ute som inte har något bättre för sig än att läsa min blogg. Jag har i alla fall haft en bra dag idag och som vanligt började den med en alldeles för lång sovmorgon. Jag SKA vända tillbaka dygnet nu, jag har faktiskt satt klockan på halv åtta imorgon så då är det bara att dra sig upp. Efter frukosten åkte jag in till gymmet för att träffa min PT (haha hatar det ordet) Louise. Vi körde mitt träningspass som hon har satt ihop åt mig och det gick jättebra och var grymt jobbigt. När jag kom hem och hade duschad och ätit satte jag mig vid datan för att trixa ihop det föregående inlägget, och det tog 3 hela timmar. Så helt plötsligt var det kväll och middagsdax och resten av kvällen har jag legat i soffan framför bland annat Sveriges mästerkock som äntligen är tillbaka, jag älskar det programmet! Nu har jag sett klart dagens PH och nu måste jag verkligen försöka sova. Jag står ju trots allt som inringning och det skulle ju vara väldigt jobbigt att bli inringd för jobb tidigt på morgonen om jag inte har sovit något under natten.. Så med det säger jag GODNATT❤️

Nu var det längesen jag bjöd på en kvällsmat-bild så här kommer två: 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0