SÖNDAG

Hej! 
Jag har haft en fin och lugn helg, det kan ju verkligen vara så skönt ibland, om inte nästan alltid. Jag har lämnat bloggen åt sidan de senaste dagarna, mest för att jag inte har tagit några bilder och det finns inget tråkigare än bloggar utan bilder. Men min helg har mest innehållit träning, fredagsmys med Robin och familj, heldag med mamma igår och lördagsmys mina fina vänner Karin, David, Pontus och Robin. Vi såg på en riktigt bra skräckfilm som jag kan rekommendera ("Sinister" tror jag den hette).
Idag vaknade vi klockan elva och var inte uppe förens halv tolv, får alltid lite ångest när jag sover bort halva dagen, jag måste verkligen komma in i lite rutiner igen.. Efter frukost och morgonmys vid teven åkte vi in till gymmet. Jag körde  40 minuter intervaller på löpbandet och lite mag- och ryggstyrka och det kan ha varit det segaste och jobbigaste passet på länge. Jag kände mig inte alls på topp, men med lite vilja utförde jag ändå allt jag skulle, så jag var helt yr i huvudet efteråt. Efter mellis och dusch bäddade vi ner oss i sängen och här ligger vi än. Det börjar dofta mat i huset så snart ska vi dra oss upp och äta söndagsmiddag med familjen och sen mysa resten av kvällen. Hoppas alla har haft en bra helg! Puss❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0