TORSDAG

Godkväll! 
Denna dag har bara rusat förbi och jag och Robin har haft en jättebra och mysig dag tillsammans. Vi vaknade klockan tio men låg kvar i sängen enda till klockan ett och tittade på lite missade tv-program och åt frukost. När vi tillslut kom upp åkte vi direkt hem till mig. Vi tog oss ut på en löprunda på 7 km, och som vanligt är jag helt slut och Robin ser ut som han knappt har rört på sig. Men springer man milen på 36 minuter så är 7 km ihop med mig, som definitivt inte springer med samma fart, inte så speciellt jobbigt. Men han pressade mig och jag tog ut mig vilket var skönt. Efter träningen unnade vi oss lite tid i bastun och sen ställde vi oss och lagade mat. Kyckling, klyftpotatis och rotfrukter i ugn och vitlökssås lagade vi och det blev så himla gott. Ikväll har vi tittat på en fjällbackamorden-film och nu måste jag tyvärr sitta och titta på lite hockey, vilket inte intresserar mig ett dugg. Men vi ska nog snart gå och lägga oss så vi för en gångs skull kommer upp lite tidigare imorgon! Hoppas alla har haft en bra dag. Puss❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0