FREDAG

Hej!
Det är fredag och för det flesta också veckans bästa dag. Förr levde jag för fredagarna, den lyckan man känner när man vaknar en fredagsmorgon och helgen ligger som på ett silverfat framför en är ju helt underbar. Tyvärr minns jag knappt den känslan längre då fredag för mig ofta, eller i alla fall varannan vecka, betyder början på en jobbhelg. 
Jag har inte så värst mycket intressant att skriva idag. Jag har mest hunnit med ett lätt träningspass på gymmet bestående av 5 km löpning och lite helkroppsstyrka, duschat, ätit lunch och nu måste jag börja göra mig redo för att åka till jobbet. Som vanligt börjar jag klockan sju imorgonbitti igen, men tack och lov ska jag spendera lördagskvällen med mina bästa vänner så jag försöker peppa mig själv genom att tänka på det. Hoppas alla får en fin fredag och bra helg, jag ska göra så gott jag kan för att få en bra helg jag med trots jobb! Puss❤️

Två bilder från igår, en så mysig kväll med mina fina tjejer. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0