FREDAG

God eftermiddag! 
Idag har jag haft en så himla fin dag. Efter en skön sovmorgon och mega-frukost satte jag på mig bikinin och la mig ute i solen, och där har jag legat hela dagen och njutit. Tänk om vädret alltid var så här underbart, 365 dagar om året. 
Ikväll ska vi ha familjemiddag, då verkligen hela familjen är samlad, och det händer inte så ofta (eftersom min bror bor i Norge). Det blir tapas-förrätt, grill-middag och cheesecake-efterrätt. Efter det lär jag vara så redo man bara kan bli för en natt med jobb. Självklart tar det emot lite att behöva åka och jobba en sån här fantastiskt fin kväll och dessutom fredag, men det är så grymt bra pengar så det är faktiskt värt det. Jag jobbar i alla fall 21-07 och efter några få timmars sömn imorgon ska jag och min syster ta tåget till Vallda, till Karins sommarstuga. Det ska bli så mysigt. Det gäller att tänka på det man har framför sig när det känns som mest tungt att åka iväg och jobba! 
Ha en underbar fredag och helg allihop. Puss❤️

Har man ingen sjö att hoppa ner i när det är som svettigast får man göra det bästa av situationen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0