FREDAG

God eftermiddag fina soliga fredag! 
Idag tog jag en lång och skön sovmorgon och började sen dagen med en löprunda på 8 km. Frukosten smakar alltid så mycket godare efter morgonträning och att jag dessutom fick äta den på en solig altan idag gjorde ju starten på denna dag helt perfekt! Under dagen har jag faktiskt varit så redig och städat här hemma och efter det åkte jag in till stan och handlade mat, som rena hemmafrun. 
Nu ligger jag utslagen i soffan och tänkte snart sätta mig och ringa runt några samtal och även justera och finslipa på mitt CV. Men efter alla dessa tråkiga men nödvändiga sysslorna ska jag börja fixa iordning inför kvällen, då jag får mina två fina tjejer Natalie och Hanna på besök. Vi ska äta gott och fredagsmysa. Ett väldigt bra avslut på min ledighet innan jobbhelgen börjar. Ha en fin fredag allihop! Puss❤️


Invigt min nya fina kappa idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0