LÖRDAG

Hej!
Precis som varje dag då jag har ett kvällspass framför mig finns det inte så jättemycket kul att berätta. Jag har vaknat upp med jobbångest, ätit frukost, varit på gymmet och kört ett rejält styrkepass, duschat, gjort mig iordning, ätit lunch och nu ligger jag återigen nerbäddad i min säng och väntar in tiden tills jag måste åka. Ungefär så det brukar se ut. 
Idag är jag så fruktansvärt osugen på att jobba så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Det brukar ju alltid kännas lite bättre när man väl kommit dit men efter att ha jobbat även förra helgen behöver jag verkligen en ledig helg och ha riktigt kul. Jag vill ut och dansa, umgås med mina fina vänner och bara njuta av att va. Det gör man inte på samma sätt när man är ledig mitt i veckan. Men när denna helg är över är jag så värd att klappa mig själv på axeln och se fram emot den kommande veckan då jag kommer få känna fredagskänslor som alla andra och vakna upp en ledig lördag och göra precis vad jag vill! 
Hoppas alla ni andra får en lite roligare lördag och helg än vad jag kommer få! Puss❤️








Det känns tack och lov lite lättare att jobba när man har haft en fin ledighet innan. Igår hade jag världens mysigaste fredagskväll tillsammans med Hanna och Natalie. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0