MÅNDAG

Hej!
Nu börjar även min helg lida mot sitt slut och en vecka full med jobb och dessutom helgjobb väntar. Men jag har haft ett bra avslut på helgen och känner mig nöjd och glad för den fina ledighet jag har haft. 
Idag tog jag en lång och skön sovmorgon och började sen min dag med en löprunda på 10 km. Efter en stor brunch kom Karin och hämtade mig och vi har haft en heldag på stan tillsammans. Jag har rea-shoppat kläder som jag definitivt inte behöver men är trots allt väldigt nöjd ändå. Två klänningar och ett mobilskal för totalt 215 kr, det är bannemig inte dåligt! 
Nu har jag precis avnjutit en god middag i min ensamhet och resten av kvällen ska jag bara ligga nerbäddad i soffan med en bra bok. Jag börjar jobba klockan sju imorgon så jag tänkte för en gångs skull, när jag nu är ledig kvällen innan ett dagpass, lägga mig i god tid så jag för ovanlighetens skull kanske är lite pigg när klockan ringer klockan fem imorgonbitti! 
Hoppas alla har haft en fin helg, det har jag! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0