MÅNDAG

Hej fina måndag! 
Nu är jobbhelgen över och jag har äntligen gått på en dag ledigt, så himla skönt. Det är dessutom helt underbart väder idag så en bättre dag att vara ledig på är ju svårt att få. 
Trots jobb har jag haft en så himla bra helg. I lördags hade jag en jättelyckad kväll tillsammans med mina bästa vänner. Vår saknade tjej Hanna som bott i Norge ett bra tag är äntligen hemma igen, så kvällen blev såklart speciellt kul tack vare det.
Igår, söndags, stod jobb på schemat och efter bara två ynka timmars sömn trodde jag knappt att jag skulle ta mig igenom kvällen. Men det gick faktiskt galant och med vetskapen om att man sen går på helg på riktigt överlever man det mesta. 
Inatt sov jag i 10,5 underbara timmar och känner mig äntligen lite mer som en människa igen. Jag började min dag med en lugn och skön löprunda på 10 km tillsammans med pappa. Under dagen har jag legat ute i solstolen och haft det skönt och nu under eftermiddagen har jag varit en sväng på stan med min syster. Ikväll är vi bortbjudna på middag och lite fördelsdagsfirande hemma hos Therese. Det ska bli så mysigt och inte minst ett perfekt avslut på min lediga dag. 
Hoppas alla har haft en bra måndag och start på veckan, det har jag! Puss❤️


Den traditionella hotdogs-bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0