MÅNDAG

Hej! 
Idag var jag uppe tidigt för att ligga på låset på vårdcentralens drop-in-tid. Nu har jag haft vidrigt ont i halsen i 7 dagar, och inte blir de det minsta bättre. Men det visade sig ändå bara vara en vanlig rejäl förkylning, så jag antar att det bara är att fortsätta härda ut den här skiten. 
Idag har jag i alla fall haft en riktig göra-nytta-dag. Jag har nämligen rensat och packat ner nästan hela mitt rum i flyttlådor, nu är det bara möbler och saker jag använder dagligen som står kvar. Det tog flera timmar, med femtioelva pauser då och då för att det var så jobbigt och tråkigt. Nu är jag i alla fall nyduschad och ligger nerbäddad i min säng och samlar krafter till kvällen. Det väntas nämligen måndagsutgång på sommarklubben ikväll, där jag aldrig varit förut! Att jag dessutom är ledig imorgon gör ju att denna kväll har all potential för att bli hur grym som helst. 
Hoppas alla har haft en bra start på veckan, det har jag! Puss❤️

Har tyvärr inga nya bilder så vi får nöja oss med en från förra helgen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0