MÅNDAG

Hej fina måndag! 
Idag hade jag gjort vad som helst för att få vara ledig och ligga ute i solen hela dagen, vilket jäkla väder Sverige bjuder på! 
Men som jag sagt förr så kan man ju inte få allt här i världen, så jag passar på att njuta av att jag i alla fall har en ledig förmiddag, då jag jobbar kväll idag. Jag tog en liten sovmorgon men var ändå hemskt trött när klockan ringde vid nio-tiden. Jag började i alla fall dagen på bästa sätt, med en löprunda uppe på billingen. Det var dock en vidrigt svettig och varm löprunda i 26 graders värme. Men jag lyckades ändå ta mig runt hela 12,5 km och så långt har jag faktiskt aldrig sprungit förut! 
Det satt så himla skönt med en riktig kalldusch och stor brunch ute på altanen efter det och nu sitter jag och bara tar vara på den korta tid jag får ute i det fina vädret. 
Hoppas ni andra hinner njuta av värmen lite mer än mig, jag ser fram emot min lediga onsdag som jag ber på mina bara knän ska bli solig och fin som idag! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0