ONSDAG

Hej!
Idag har jag haft en seg, jobbig men ändå väldigt skön dag. Jag jobbade 7-15 och precis som igår var jag så extremt trött att jag ibland knappt orkade stå upp. Helt matt i kroppen. Så när jag kom hem gick jag och la mig i min säng och sov som en stock i två timmar. Ikväll har jag haft en tänkar-kväll. Det kan vara skönt ibland men också väldigt jobbigt, när det känns som hjärnan snart ska sprängas. En kväll jag tänker lite extra på framtiden som bara känns som ett enda stort orosmoln just nu. Jag snörade på mig skorna och gick ut på en skön promenad i kvällssolen för att rensa tankarna lite. Att bara släppa allt, komma ut på landet där det är så stilla och tyst, sätta sig vid sjön och titta ut över vattnet med hög musik i öronen, det är terapi om något. 
Nu är jag mätt i magen efter lite kvällsmat och tänkte precis krypa ner i min säng och läsa några rader. Imorgon är jag ledig, det ska bli så skönt att få sova tills jag vaknar och inte behöva stressa med något. Godnatt❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0