ONSDAG

Hej! 
Idag har jag haft en fin dag, bortsett från en ganska så sömnlös natt och hemsk förkylning. Jag vaknade ungefär en gång i timman och ville nästan gråta eftersom jag hade så fruktansvärt ont i min hals när jag svalde, har knappt varit med om värre. Så idag har jag levt på mängder av koppar varmt honungsvatten och halstabletter. Min söta pappa kom dessutom helt plötsligt till mitt jobb utan att jag hade bett om det, med en flaska av min favoritmedicin vid förkylning, Kanjang. Det är världens bästa och omtänksammaste pappa det. 
Efter en lång och skön powernap efter jobbet har jag spenderat kvällen med mina fina tjejer Towe och Ida. Vi har varit på Pitchers räkfrossa och ätit oss proppmätta på bland det bästa jag vet, jag skulle kunna leva på räkor! 
Nu är klockan alldeles för mycket och jag ska återigen upp tidigt för att jobba. Men efter en bra jobbdag och mysig kväll känns det helt okej! Godnatt❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0