ONSDAG

Hej!
Idag är det dag nio med vidrigt halsont och ögoninflammationen sitter i den med. Eftersom ögoninflammation är så smittsamt fick jag inte jobba idag. Att jobba på sjukhus är ju inte bästa arbetsplatsen när man smittar. Det är även dag nio utan träning och jag kan inte ens beskriva hur det kliar i kroppen. Jag mår inte bra när jag inte får röra på mig. Men vissa saker kan man inte göra mycket åt, så jag får helt enkelt fortsätta leva på halstabletter, tusen koppar te, kanjang och vila. Därför ligger jag väldigt bra ute i solstolen idag. Även fast jag vet att jag borde hålla mig hemma och vila på riktigt så tänker jag inte låta denna kvällen bli förstörd. För ikväll ska jag träffa min fina vänner för räkfrossa på Pinchos. Det ska bli så gott och mysigt! 
Nu ska jag öppna min bok och döda ett par timmar i solen. Ha en bra dag! Puss❤️

Frukost i trädgården. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0