ONSDAG

Godkväll! 
Det är onsdag, solen har äntligen vågat sig fram och jag har efter en väldigt bra dag på jobbet gått på två dagars ledigt. Jag möttes av ett paket när jag kom hem och ett par efterlängtade skor jag väntat på sen förra veckan är nu mina, men tyvärr lite för stora så jag får nog prova ett par mindre. Men dom var i alla fall så himla fina och sköna och nu ber jag till alla gudar som finns att en mindre storlek ska passa bättre. 
Efter en god middag här hemma med mina päron åkte vi till fina Aspö gård där det bjöds på utomhus-teater i kvällssolen. Det var så bra och det blev en så väldigt fin kväll. 
Nu ska jag krypa ner i min säng som jag längtat efter hela dagen och läsa några kapitel ur min bok. 
Godnatt allihop!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0