SÖNDAG

Hej!
Vilken lyckad och bra kväll det blev igår! Rebecka bjöd på en så otroligt trevlig och god 20-årsmiddag och förfest bestående av lekar, prat och skratt. Vid elva-tiden åkte jag, Felicia och Therese vidare till Skövde för förfest nummer två hemma hos Karin och sen avslutades kvällen i vanlig ordning med massor av dans på Husaren!
Idag vaknade jag upp förvånansvärt pigg och hade världens skönaste morgon i soffan med mamma. Det är inte ofta jag ligger och njuter av min frukost utan minsta stress, eftersom jag väldigt ofta tränar eller liknande på morgonen/förmiddagen. Men idag låg jag bara och njöt av vetskapen om att jag inte behöver röra mig ur fläcken på hela dagen om jag inte vill. Men som den rastlösa människa jag är kan jag självklart inte bara ligga och inte göra någon nytta, så jag följde med pappa in till stan för ett par ärenden och handling. Nu tänkte jag bara ligga och andas en stund innan jag ska sätta igång med lite flytt-packning. 
Ikväll ska vi grilla här hemma och sen kommer mina fina vänner till mig för söndagsmys och fotbollskväll! 
Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har haft, min är dessutom inte slut eftersom jag är ledig även imorgon! 
Puss❤️




Jag tog tråkigt nog inte en enda bild igårkväll. Så vi får nöja oss med två på lilla mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0