SÖNDAG

Hej! 
Då var helgen i Vallda över och det är med så enormt mycket mer energi och motivation jag återigen sitter hemma i mitt hus i Skövde. Att få komma bort, slippa stress och problem och bara va, tillsammans med människor jag känner mig så trygg och glad med, var precis vad jag behövde. Världens bästa extra-familj. 
Idag har vi haft en helt underbar dag i värmen. Hoppat från klippor, legat i solen och njutit av livet när det är som bäst. Vi har även hunnit med en tur på kungsmässan för shopping, fika och yoghurtglass innan hemfärden. 
Nu ska jag avsluta helgen med söndagsmys, godis och film tillsammans med familjen. Och juste, jag är ju ledig både imorgon och på tisdag med, så ingen söndagsångest här inte! Hoppas ni har hade en lika bra helg som jag har haft. Puss!❤️

Här kommer en hög med bilder från vår fina dag:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0