SÖNDAG

Hej!
Då var det äntligen söndag och jobbhelgen börjar lida mot sitt slut, jag jobbar i och för sig både måndag och tisdag också men det är ju inte samma sak! Jag har i alla fall haft en bra men vidrigt stressig dag på jobbet idag och det var med matt kropp jag stämplade ut klockan tre. Jag stensomnade i soffan direkt när jag kom hem men kom tack och lov upp bara en timma senare så jag hann äta middag och göra mig iordning för kvällen. Jag ska nämligen alldeles strax åka in till stan för att träffa min vän Towe för en fika följt av bio. Det är jag så himla värd efter allt slit i helgen! Nu måste jag åka. Hoppas alla har haft en bra helg. Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0