TISDAG

Godkväll!
Vilken fin dag jag har haft idag, jag har haft fullt upp och hunnit med massor. Jag jobbade 7-16 och gick därmed på en dag ledigt vilket kändes helt underbart efter en lång jobbhelg. Jag hann bara hem och slänga i mig maten efter jobbet innan jag och pappa åkte in till gymmet där jag fick ett eget styrkepass följt av ett CXworx-pass avklarat. Efter träningen hann jag bara hem och duscha, göra mig iordning och återigen slänga i mig kvällsmaten för att sen åka in till Skövde. Jag har spenderat kvällen tillsammans med min fina vän Victoria uppe på billingens underbara utsiktsplats. Jag älskar att vara där. En så fin sommarkväll i kvällssolen med 20-25 graders värme, jordgubbar och massor ta-igen-prat. 
Nu tänkte jag göra mig iordning och krypa ner i sängen. Jag har en ganska fullspäckad dag framför mig imorgon så jag tänkte försöka komma upp i hyfsad tid även fast jag är ledig.
Hoppas alla har haft en lika bra tisdag som jag har haft! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0