TISDAG

Godkväll! 
Denna dag har gått i ett och det känns så skönt att äntligen få slå sig ner i soffan. Jag jobbade 7-16 och det var en sån där dag då man går runt och känner sig som ett levande lik. Jag stensomnade på min rast och gick sen i sömnen resten av dagen. Att pappa plockade upp mig direkt när jag hade slutat och att vi åkte direkt till gymmet var väl inte direkt vad jag var sugen på, men som vanligt är ju träning bästa botemedlet mot trötthet, så när jag hade kommit igång gick det jättebra. Det blev totalt 4 km vanlig löpning, 6 km jobbiga intervaller och ett CXworx-pass. Nu är jag nyduschad, middagen ligger i magen och jag sitter som jag skrev tidigare skönt nerbäddad i soffan framför mitt favoritprogram "halv åtta hos mig". Jag har inte tänkt få många fler knop gjorda idag, jag ska försöka komma i säng tidigt så jag är piggare imorgon då jag ännu en gång jobbar ett dagpass. 
Puss!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0