TISDAG

Godkväll! 
Tro det eller ej, men just i detta nu ligger jag nerbäddad i en säng i övernattningsrummet på jobbet. Eftersom mamma och pappa är bortresta och jag därför inte har någon bil hade jag behövt ta bussen hem och till jobbet, vilket hade gjort att jag hade hunnit sova sisådär 4-5 timmar innan jag skulle tillbaka hit igen. Så jag beslutade mig för att sova över. Känns lite konstigt men samtidigt lite mysigt. Jag kommer dessutom hinna sova så mycket längre eftersom jag kan gå upp så nära inpå att jag börjar!
Men innan jag släcker lampan tänkte jag skriva några korta rader om min ganska ointressanta men sköna dag. Jag vaknade upp med igensvullen hals och fick skippa dagens planerade träningspass. Men tack vare det kunde jag spendera hela dagen ute i solstolen istället, så det är ungefär vad jag har gjort innan jobbet. Skönt att ha sånna dagar ibland, även om en jäkla förkylning är det sista jag hade önskat mig just nu. 
Nu måste jag släcka lampan och sova. Godnatt!❤️

Min sovplats för natten: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0