TISDAG

Godmorgon! 
Efter fyra timmars sömn vaknade jag upp klockan åtta och kunde inte somna om. Mitt öga var helt igenlimmat, det gick inte att öppna, eftersom jag åkt på en jäkla ögoninflammation nu också. Det är jätterött, rinner och kliar så jag blir galen. Halsontet är lika hemskt som tidigare dagar, så idag skulle jag helst krypa ur min egen kropp. 
Idag har jag i alla fall inga stora planer skönt nog. Jag ska snart väcka Emil som ligger och sover och vi ska hinna äta lunch ihop innan han åker till jobbet. Sen tänkte jag spendera hela dagen ute i solstolen utan minsta ansträngning. Ikväll tänkte jag, Karin och Felicia ta ett kvällsdopp och sen måste jag komma i säng i hyfsad tid då jag jobbar imorgon. 
En så himla bra långhelg har jag haft och nu känner jag mig faktiskt redo för en vecka med helgjobb. Puss❤️

Ett par bilder från den lyckade kvällen igår då vi förfestade hemma hos Frida följt av massor dans på sommarklubben.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0