TISDAG

Hej!
Idag är det 1a juli och Sverige bjuder på spöregn och åska, som vanligt. Det känns verkligen mer som höst än sommar just nu. Åh vad jag saknar tiden för bara någon månad sen, då det var sol och värme varje dag och varje kväll spenderades på en uteservering med klänning och bara ben. Nu ligger jag liksom nerbäddad under mitt tjocka duntäcke i mitt mörka rum och myser med ett par tända ljus precis som om det vore höst/vinter. MEN jag ska ju snart åka och jobba så någon sol är jag väl egentligen inte i något särskilt stort behov av just nu. Men jag kom i alla fall upp vid halv nio-tiden och åt en lättare frukost innan jag åkte in till gymmet. Det blev en bra och svettigt pass med 30 minuter intervaller på löpbandet och nästan 1 timma styrka. Efter dusch och lunch la jag mig här i min säng och här tänker jag ligga fram tills att jag måste åka. Jag har precis tagit en paus i mitt läsande men tänkte fortsätta igen när jag är klar med mitt bloggande. 
Ha en bra tisdag! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0