TORSDAG

Hej! 
Idag är jag glad att jag jobbar kväll, trots att jag egentligen föredrar dag-pass framför kvälls-pass alla gånger i veckan. Men en sån här varm och fin dag känns det väldigt skönt att kunna njuta av solen en stund innan man ger sig iväg. 
Jag gick upp redan klockan åtta idag och åt frukost i den varma morgonsolen ute på altanen. Eftersom jag var så osugen på att åka till gymmet och samtidigt ville spara lite tid så blev det hemmaträning idag. Jag plockade ihop de träningsredskap vi har här hemma och körde ett styrkepass. 
Efter dusch och lunch la jag mig ute i solen och svettades och nu har jag precis gjort mig iordning för att åka. Att jag bara jobbar ikväll och imorgon, och sen går på helg och tre dagars ledigt gör det ju så mycket lättare att åka och jobba nu! 
Ha en fin torsdag allihop. Puss❤️

Tre från igår:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0