TORSDAG

Hej! 
Idag är det min första och enda lediga dag innan en helg full av jobb väntar så jag försöker njuta av varenda minut. Jag sov 10 sköna timmar inatt och började sen min dag med en 12,5 km lång löprunda uppe på berget tillsammans med pappa. Efter en dusch och stor brunch åkte jag in till frisören för att slinga min utväxt och klippa mina slitna toppar. Nu känner jag mig lite ljusare och fräschare men väldigt mycket mer korthårig. Men hellre kort och fräsch än långt och slitet! 
Jag har precis avnjutit en god middag ute på altanen och ska alldeles strax göra mig iordning för att åka in till stan. Jag ska träffa mina vänner Rebecka och Alexandra för en mysig uteserverings-fika i kvällssolen. 
Puss!❤️

I brist på några intressanta bilder från min väldigt intressanta dag får ni nöja er med en på min goda frukost/brunch jag åt idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0