TORSDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en så fin dag och har dessutom lite halvt gått på helg. Eller jag skulle i alla fall ha gått på långhelg om det inte vore för att jag ska hoppa in och jobba extra imorgon, fast ett natt-pass. Men eftersom jag har hela dagen ledig imorgon känns det inte så farligt! 
Jag jobbade som vanligt 7-16 och gick direkt och la mig och sov en stund när jag kom hem, ungefär så det brukar se ut. Ikväll har jag haft en så himla fin och mysig kväll tillsammans med min vän Natalie. Vi satt på rådhusets uteservering som var full av sommarglada människor, fikade, drack sangria och pratade i timmar. Jag bara älskar varma och fina sommarkvällar som den här. 
Nu har min bror precis kommit hem till Skövde, så nu sitter vi och har lite ta-igen-tid hela familjen. Jag ska försöka vara uppe så sent jag bara kan inatt så jag vänjer mig till morgondagens jobbnatt. Jag tänkte avsluta denna kväll med en bra film och choklad. 
Puss!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0