TORSDAG

Godkväll!
Klockan är bara nio men jag ligger redan nerbäddad i min säng och ska snart sova. Jag är så trött i både kropp och huvud och förstår knappt hur jag ska orka jobba imorgon. Idag har jag i alla fall haft en riktig hemma-dag, med all rätt. Det är dax att lyssna på kroppen på riktigt så jag blir frisk någon gång. Ikväll har jag myst tillsammans med min syster till den fina filmen "endless love". Den rekommenderar jag starkt till er, som precis som mig, älskar kärleksfilmer. 
Nu måste jag sova så jag för en gångs skull hinner få tillräckligt med sömn innan klockan ringer 05.10 imorgonbitti. Godnatt❤️

Min nya fina bikini som låg och väntade på mig i brevlådan idag: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0