TORSDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en så bra ledig dag. Jag sov i 10,5 underbara timmar inatt och vaknade upp utvilad och pigg. Efter frukosten åkte jag in till gymmet och körde ett så svettigt, jobbigt och bra pass. Det blev 6 km intervaller och 4 km löpning på löpbandet totalt plus 25 minuter styrka för överkroppen. Under dagen lagade jag mig en god lunch, tog en extra lång och skön dusch, åkte in till stan en sväng för att leta efter mina nya skor i en mindre storlek, börjat flyttrensa lite smått och avnjutit pappas helt underbara älgbiffar till middag. På tal om skorna, så är min storlek slut verkligen överallt, i alla affärer och alla sidor på nätet. Men tack och lov så är ju mina bästa vänner på andra sidan jorden där de självklart finns, så dom får köpa med sig ett par hem till mig, även om det suger att behöva vänta så länge. Men den som väntar på något gott!
Ikväll har jag haft världens mysigaste kväll tillsammans med världens mysigaste vänner. Vi har suttit på pims och bara pratat i timmar, en riktig må-bra-kväll. 
Nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen och att ännu en gång kunna somna utan att behöva sätta klockan. Det är ledighet. 
Hoppas ni har haft en lika bra torsdag som jag har haft. Godnatt!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0