FREDAG

Godkväll! 
Nu är klockan egentligen alldeles för mycket för att jag ska vara vaken med tanke på att klockan ringer om cirkus sju timmar, men jag tänkte ändå att jag skulle kika in här en snabbis. 
Idag har jag haft en bra dag och det har varit så skönt att vara ledig. Jag sov tills jag vaknade av mig själv vid nio-tiden och hade en riktig långfrukost i soffan. Under dagen åkte jag in till gymmet för ett så himla bra och skönt träningspass, bestående av 30 minuter intervaller på löpbandet och 1 timma styrka. Efter en dusch och sen lunch följde jag med pappa in till stan för att storhandla. Det är någonting med mat-handling och mig, jag har alltid tyckt att det är lite mysigt av någon konstig anledning, så jag följer ofta gärna med när mina päron ska göra det, haha. Ikväll har jag och min syster ätit en god middag tillsammans här hemma, baconlindad kyckling med klyftpotatis. Efter middagen kom vår fina och saknade vän Therese och myste med oss. Det var sjukt nog ett helt halvår sen vi sågs sist, så det var så himla kul att äntligen få ta igen den tiden. Vi satt och pratade i timmar och åt ihjäl oss på fruktsallad och choklad. Nu ligger jag berbäddad i min säng med ångest över att jag snart måste gå upp. Men jag har ett pass på gymmet inbokat så det är bara att kämpa sig upp och tänka på vilken skön känsla jag kommer ha efteråt! 
Hoppas ni har haft en lika mysig fredag som jag har haft. Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0