FREDAG-LÖRDAG

Hej!
Dagarna har sprungit iväg och min ledighet är slut. Jag har haft två fina dagar och det tar emot ganska rejält att behöva jobba denna helg. Igår spenderade jag dagen tillsammans med Pontus, Felicia och Emil och under kvällen var jag och Karin hemma hos Pontus och fredagsmyste. Jag kunde tråkigt nog inte bli allt för sen eftersom klockan stod på 05.00 idag. 
Nu sitter jag här på min lunchrast och om 3 timmar slutar jag. Ikväll ska Julia och Alexandra firas med 20-årsfest. Det blir trots allt en lugn kväll för mig då jag jobbar imorgon, men skönt nog inte förens 14.30. 
Nu måste jag fortsätta jobba. Ha en fin lördag allihop! Puss❤️

Två bilder från torsdagens mysiga fika/lunch med min saknade Towe:



Tre bilder från torsdagskvällen:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0