FREDAG

Godkväll! 
Imorses vaknade jag upp med härliga fredagskänslor i hela kroppen, det minns jag inte ens när jag hade senast. Det har varit en så hemskt stressig dag på jobbet idag men då går det och andra sidan väldigt fort. Jag kände mig så värd att gå på helg när klockan slog tre och jag firade detta på mysigaste och bästa sätt ikväll. Min moster som jag inte har träffat på över ett år har varit hos oss tillsammans med även morfar så vi har ätit en så god middag och suttit och pratat i timmar. Nu är jag sådär äckligt mätt som man bara inte orkar bli, efter grillat till middag följt av ost och kex och slutligen efterrätt som bestod av min gudomligt goda ananaspaj som jag bakade när jag kom hem från jobbet. Det känns så skönt att ligga i sängen när klockan bara är lite efter elva, jag behöver verkligen sova ikapp förlorad sömn. Så nu ska jag släcka lampan och njuta av att kunna sova hur länge jag vill imorgon! Godnatt❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0