LÖRDAG

Hej!
Vilket himla tråkigt väder vi får stå ut med just nu, det har ju fullständigt hällregnat hela förmiddagen, och igår var det i stort sett likadant. Men det gör mig faktiskt ingenting alls eftersom jag ändå ska jobba ikväll, en med andra ord perfekt helg att jobba på! Jag har i alla fall haft en bra lördag hittills då jag började dagen på absolut bästa sätt, med ett svettigt och riktigt bra träningspass. Jag körde 30 minuter CXworx följt av 6 km löpning. 
Nu har jag avnjutit en god lunch, varm dusch och gjort en rejäl inpackning i håret. Jag ligger och tar igen mig i soffan en stund nu men snart måste jag bege mig mot jobbet. Som vanligt börjar jag klockan sju imorgon igen så jag tittar förmodligen in här igen först imorgon kväll. Ha en bra lördag allihop! Puss❤️


Jag och pappa testade på ett nytt gym i stan idag (sportlife har ju flera gym lite här och var). Där hade man en helt egen tv på sitt löpband vilket var sjukt skönt när man hade ett lite längre löppass framför sig. MEN, inget gym slår trots allt mitt gamla vanliga, Livingroom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0