LÖRDAG-SÖNDAG

Godkväll/natt! 
Helgen har bararusat förbi och jag har knappt ägnat en tanke åt att titta in här. Jag har haft en så bra helg från början till slut och det bästa av allt är att den inte är över än, då jag är ledig även imorgon. 
Lördagkvällen spenderade jag med mina vänner på inflyttnings-förfest hemma hos Rebecca och Christoffer, i deras helt otroligt fina lägenhet. Kvällen och natten fortsatte självklart på husarens dansgolv och jag hade så himla kul.
Idag vaknade jag alldeles för tidigt och hann bara sova fyra ynka timmar innan jag var klarvaken. Men jag har inte direkt haft någon vidare ansträngande dag då den mestadels har spenderats ute i solen och liggande i soffan och bara haft det alldeles för slappt och skönt. Under eftermiddagen ryckte vi upp oss jag och min syster och åkte in till stan för att handla inför kvällen. Vi har haft en så mysig söndagskväll hemma hos Pontus med tacos till middag, alldeles för mycket godis och filmtittande. 
Nu ska det bli så jäkla skönt att släcka lampan och sova, jag är så trött att jag nästan somnar med mobilen i handen.
Hoppas alla har haft en lika fin helg som jag har haft! Puss och godnatt❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0