LÖRDAG

Hej fina lördag! 
Idag vaknade jag upp utvilad och pigg klockan halv nio och hade tänkt börja min dag med en timmes promenad. Men efter 2 km hade jag alldeles för mycket energi i kroppen efter tre dagar utan träning så jag joggade de sista 5 km, vilket jag säkert kommer få ångra imorgon då jag är långt ifrån frisk från min förkylning än. Men åh vad skönt det var, benen bara rullade på av sig själv! Efter en varm dusch bäddade jag ner mig med frukosten i sängen, det är en ledig lördagsmorgon när den är som allra bäst. 
Nu ligger jag ute på altanen och njuter av solen som äntligen har hittat fram men snart måste jag gå in och göra mig iordning. Jag ska åka in till stan en sväng med Pontus för att handla lite inför kvällen då mina vänner kommer till mig för förfest och utgång. Vädret är underbart och jag är så ledig man bara kan bli imorgon, så den här kvällen ska jag bara njuta och ha så himla kul. 
Ha en bra lördag allihop, det ska jag ha! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0