MÅNDAG

Hej!
Det är måndag och vi har en ny vecka framför oss, en för mig väldigt bra sådan. Jag jobbar fyra pass och har en ledig helg framför mig! Idag gick jag motvilligt upp klockan åtta för att äta frukost innan jag och pappa gav oss ut på en löprunda. Det blev en ganska lugn men skön på 7 km. Jag har precis ätit lunch ute på altanen och har nu lagt mig tillrätta med bikinin på. Det gäller att ta vara på de få soltimmar jag hinner få en sån här fin dag. Snart måste jag tyvärr gå in och göra mig iordning för att åka till jobbet. Men att jag bara jobbar ikväll och imorgon och sen är ledig på onsdag gör det i alla fall lite lättare att lämna min sköna plats i solen. Ha en fin dag allihop! Puss❤️


Två från i lördags.


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Finis

2014-06-09 @ 15:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0