MÅNDAG

Hej fina måndagskväll! 
En ny och för min del väldigt bra vecka väntar, så idag vaknade jag upp glad och pigg på livet. Jag jobbar endast två pass och går sen på sex dagars ledighet! Jag har ju dessutom varit ledig idag så en bättre måndag är ju svårt att få. Jag vaknade av mig själv klockan nio och började min dag med en löprunda på 7 km. Bortsett från min hosta och snuva som jag väljer att ignorera just nu så gick det jättebra idag! Efter dusch och frukost plockade Pontus upp mig och vi spenderade dagen på stan. När jag kom hem la jag mig i eftermiddags-solen en stund och somnade direkt. Ikväll har jag myst med mina föräldrar. Vi har ätit så himla god sommarmat och suttit länge i vårt mysiga uterum och bara pratat. 
Nu är klockan bara åtta men jag funderar trots det på att snart bädda ner mig i sängen och titta på en film. Efter helgens dåliga sömn känns det så skönt att få komma i säng i tid och ta igen mig lite. Hoppas ni har haft en fin måndag och början på veckan! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0