MÅNDAG

Godmorgon! 
Det är måndag och jag börjar denna nya vecka med ledighet. Jag har precis ätit frukost i soffan och tänka sitta här och inte gör någonting en stund innan jag ska ge mig ut på en löprunda. Jag tänkte åka upp till billingen och springa 8 km-rundan. Idag har jag inga stora planer framför mig under dagen, jag tänkte ännu en gång försöka ta mig an lite nytta som att rensa min garderob, eftersom jag inte hade tid eller ork att göra det igår. Ikväll ska jag träffa min saknade vän Alexandra som jag inte har sett på så länge nu. Jag ska bjuda henne på middag på valfri restaurang, vilket hon fick av mig i födelsedagspresent. Det ska bli så mysigt så! 
Ha en fin måndag allihop. Puss❤️

Igår såg vi filmen "förr eller senare exploderar jag" som jag verkligen rekommenderar er alla att se. En så fin och sorglig film som verkligen får en att tänka. Jag kunde definitivt inte hålla tillbaka tårarna, hela biosalongen var fylld av snyftningar. Så, gå och se den! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0