MÅNDAG

Hej! 
Idag började jag min lediga måndag med en skön men väldigt blöt löprunda i spöregnet. Jag sprang 10 km och lyckades slå mitt rekord, TROTS att jag hade håll nästan hela rundan och var tvungen att lunka fram till och från för att det gjorde så ont. Jag sprang i alla fall milen på 55 minuter, vilket kanske är rena promenadtempot för vissa, men för mig som aldrig har varit någon snabb-löpare är jag nöjd. Ser fram emot att springa samma runda, med samma energi och utan håll, då jag förhoppningsvis lyckas springa ännu snabbare! 
Nu sitter jag nerbäddad i soffan efter en varm dusch och min gamla vanliga goda ägg-och grötfrukost. Det är så skönt och mysigt att bara kunna sitta och njuta av en god lång-frukost när regnet öser ner utanför fönstret. Idag ska jag bara va. Myskläderna är på, jag sitter och smuttar på en stor kopp te och snart tänkte jag dyka ner i min bok som har legat och dammat alldeles för länge. Hur ofta tar man sig tiden till att läsa egentligen? Jag hittar sällan ro till att göra det, eftersom det finns tusen andra saker att göra, men när jag väl börjar så älskar jag det. 
I eftermiddag/kväll ska jag träffa mina fina tjejer Rebecka, Therese och Felicia för en mysig fika. Fler planer än så har jag inte och det känns så jäkla skönt. 
Ha en fin dag och början på den nya veckan! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0