MÅNDAG

Hej! 
Nu börjar även min helg lida mot sitt slut och jag har haft en fin måndag och sista ledig dag. Jag sov ut till klockan halv tio, åt frukost och spenderade förmiddagen ute i solstolen. Efter lunch åkte jag och mina vänner in till stan för en kortare fika på rådhuset som fortsatte i gräset på helensgården då vi trodde vi skulle dö av värmeslag på uteserveringen. Efter några sköna timmar där åkte vi hem till Pontus och åt gårdagens tacos-rester och njöt ännu lite till av solen ute på altanen. Mysig och fin dag!
Ikväll har jag varit på gymmet och svettats. Det blev ett CXworx-pass följt av mitt PT-styrkepass. Jag var inte riktigt i mitt bästa tränings-mode idag men så länge man tar sig igenom passet ska man vara nöjd.
Resten av kvällen har jag hunnit räkna några få mattetal innan jag la mig här i soffan där jag ligger än och tittar på biggest loser. 
Imorgon jobbar jag kväll så det känns skönt att inte behöva stressa i säng då jag kan unna mig en liten sovmorgon imorgon innan jag ska ge mig ut på en skön förmiddags-löprunda! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0