MIDSOMMAR

Hej och glad midsommar i efterskott!
Igår hade jag en så fin dag. Vi åt midsommarlunch hemma hos mig och Felicia, satt och pratade och hade det mysigt innan vi åkte hem till Olivia som bjöd på midsommarfest. En kväll bestående av grillat, jordgubbstårta, lekar, skratt och trevligt umgänge. Jag kan bara tacka och buga för en fin midsommar med mina bästa fina vänner. 
Idag sov vi allihop till klockan tolv och började sen dagen med varsin pizza till frukost/lunch. Denna dag har bara rusat förbi och nu har jag, Felicia och Emil precis lagat klart middagen för kvällen, tacopaj! Efter maten ska vi åka och krama vår bästa vän Pontus hejdå som åker till USA inatt. Så nu kommer inte bara min bästa vän David vara på andra sidan jorden alldeles för långt ifrån mig, utan även Pontus som jag i alla fall fick ha kvar åtminstone lite längre här hemma. Jag vill bara gråta av tanken på att jag måste vänta enda till den 6:e augusti för att få träffa dom igen. 

Nu står maten på bordet. Hoppas alla hade en lika fin midsommar som jag hade. Jag har bara ett par mobilbilder att bjuda på just nu men kan förhoppningsvis samla ihop fler lite bättre om några dagar. 
Puss❤️














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0