ONSDAG

Hej!
Det var så underbart att vakna upp utvilad och pigg imorses utan minsta stress, att bara kunna ligga kvar och dra sig hur länge man vill. Det var dock inte lika skönt att vakna upp med en igensvullen hals, jag som inte har varit förkyld på hur länge som helst. Men jag hängde inte läpp för det utan fick helt enkelt skippa min planerade löprunda och spendera hela morgonen i soffan istället. Pontus kom vid tolv-tiden och jag ställde mig i köket och kokade ihop en god lunch till mig, han, Felicia och pappa. Eftermiddagen har vi spenderat i Hjo. Vi har strosat omkring en stund och avslutade med ett besök på Gula Paviljongen för att äta Österhagens helt gudomligt goda glass. 
Nu är jag hemma och måste snart göra mig iordning för att åka in till stan. Jag ska träffa min fina vän Towe för en fika på Pims och sen ska vi gå på bio. En så fin och bra ledig dag har jag haft och kommer få och att jag bara jobbar två pass till innan en underbar helg väntar gör mig så glad! 
Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0