ONSDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en så bra dag och att nu ligga nerbäddad i sängen med vetskapen om att jag är ledig i hela sex dagar är ju helt underbar. Jag jobbade i alla fall 7-16 idag och eftersom det snart är midsommar passade jag på att bjuda mina kollegor på tårta (okej, pappa hade bakat den..), vilket uppskattades! När jag kom hem bytte jag direkt om till träningskläder och gav mig ut på en löprunda. Det fick bli min vanliga runda på 7 km men som idag var dubbelt så jobbig då det var vidrigt varmt, jag hatar att springa i värme. Men jag tog mig runt i alla fall och det gick dessutom bra! 
Efter dusch och middag åkte jag och min syster in till stan för en mysig kväll på rådhusets uteservering tillsammans med Fredrik. 
Nu är klockan inte mer än tio men jag måste snart släcka lampan, för imorgon ska jag trots min ledighet gå upp klockan fem. Jag ska köra mina föräldrar till Landvetter då dom ska åka till Italien, och sen tänkte jag och Felicia spendera dagen i Göteborg med lite shopping. 
Hoppas alla har haft en bra onsdag! Puss och godnatt❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0