ONSDAG

Hej!
Idag gick jag motvilligt upp klockan halv åtta för att äta frukost innan jag gav mig iväg till gymmet. Det gick så bra idag och hade det inte varit för att jag hade lite bråttom hem hade jag velat träna ännu länge, den känslan är ju så skön. Men 40 minuter intervaller på löpbandet och 30 minuter styrka hann jag i alla fall med. Efter dusch och lunch la jag mig ute i solen en stund men kunde tyvärr inte ligga för länge eftersom jag var tvungen att gå in och börja städa och göra lite fina här hemma tills att mamma och pappa kommer hem imorgon. 
Nu ska jag alldeles strax sätta mig i bilen och åka till jobbet, vilket tar emot något enormt idag. Det svider i magen av att mina sex lediga dagar jag längtat till så länge är över, och att jag nu har två helger på raken med jobb framför mig. Jag är i ett sånt extremt stort behov av att komma bort. Jag behöver en rejäl semester och lämna Skövde och helst Sverige för en lite längre tid. Få lämna alla måsten åt sidan och bara va, det var alldeles för längesen jag kände så. 
Men det blir väl inte bättre av att jag sitter här och klagar. Nu måste jag åka. 
Pusshej❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0