ONSDAG

Godkväll!
Idag vaknade jag upp med noll motivation till varken jobb eller till att över huvud taget ta mig upp ur sängen. Men när klockan ringer 05.00 efter sex timmars sömn är det väl inte så konstigt. Jobbdagen gick i alla fall fort och bra bortsett från att jag har varit extremt trött hela dagen. Men när jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen och fick tillräckligt med krafter och ork till att ta mig till gymmet senare under kvällen. Jag sprang 6,5 km följt av en timmes activio/spinning, sen drunknade jag nästan i svett. 
Jag hade precis tänkt krypa ner i min säng och försöka somna i hyfsat bra tid ikväll, men just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen av all lycka jag har i kroppen. Min älskade bästa vän Towe, som har varit i Australien i nio månader och som inte skulle komma hem förens efter sommaren KOM HEM IDAG! Hon har alltså hållt detta helt hemligt för alla utom sin syster och hade bara kommit hem till sina föräldrar utan förvarning idag. Jag kan inte ens föreställa mig deras chock! Jag själv blev så chockad att jag började gråta. Åh vad glad jag är och redan imorgon ska jag få träffa henne!! Ett bättre avslut på denna dag kunde jag aldrig få! 
Godnatt och pussar från världens gladaste Maya!❤️

Bjuder på fyra väldigt väldigt gamla och inte helt smickrande bilder på mig och Towe. Fina vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0