SÖNDAG

Hej! 
Igår hade jag en så himla bra och rolig kväll. Jag förfestade med mina bästa vänner och då kan det ju inte bli annat än lyckat, och sen fortsatte kvällen som vanligt med massor dans på Husaren. Jag hade en sån där bra kväll som man inte vill ska ta slut. 
Jag somnade inte förens halv sex imorses, vaknade igen vid åtta-tiden och sov fram och tillbaka var femte minut fram till klockan elva, så nu är jag trött. Men jag har inte direkt haft eller tänkt ha någon ansträngande dag så jag ska nog överleva. Jag har spenderat morgonen och förmiddagen med Pontus, Emil och Felicia och tagit vara på ett par timmar i solen. Nu tänkte jag ta en lång dusch och bädda ner mig i sängen en stund för att ta igen några timmars sömn. Ikväll ska jag äta tacos och söndagsmysa med Emil och Felicia,  ett så perfekt avslut på denna fina helg. Min helg är i och för sig inte över än, för jag är ledig även imorgon! 
Hoppas alla har haft en lika bra och lyckad helg som jag har haft. Puss!❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0