SÖNDAG

Hej!
Idag vaknade jag upp med den värsta söndagsångesten man kan tänka sig. Jag somna deppig med vetskapen om att Pontus åkte inatt och vaknade med samma jobbiga känsla. Jag har nog sagt det tusen gånger nu men jag VILL INTE spendera hela denna sommar utan mina två bästa vänner, det suger så jävla mycket. 
Men tack och lov har jag haft en mysig morgon tillsammans med Felicia med långfrukost i soffan, vilket botade stor del av söndagsångesten. Om en liten stund ska vi åka hem till morfar på en fika och i eftermiddag tänkte jag försöka få lite nytta gjord, som garderobs-rensning mm. Ikväll ska jag ha världens bästa söndagsmys. Jag ska mysa med mina fina vänner Emil, Felicia, Towe och Hugo  och vi ska börja med en rådhus-fika innan vi ska gå på bio. Vi ska se premiären av "Förr eller senare exploderar jag" som verkar så sjukt underbar, sorglig och fin. Jag är så himla förväntansfull. 
Nu ska jag äta lite lunch innan vi ska ge oss iväg, ha en fin söndag allihop! Puss❤️


Världens bästa killar❤️


Kommentarer
Postat av: P

Tänker på dig

Svar: Puss
mkihlstrand.blogg.se

2014-06-22 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0